+420 603 48 78 48 info@mediatoring.cz

Zvýšení ziskovosti webu a eshopu

Optimalizujeme vaše stránky, váš eshop a vy získáte více z prodeje a objednávek. A to vše bez dalších výdajů na reklamu nebo zvyšování návštěvnosti. Není to lákavé?

Dnes neobstojíte na internetu jedině díky tomu, že máte vytvořený eshop nebo stránky. K úspěchu vašeho webu potřebujete v první řadě návštěvníky. Relevantní návštěvníky. Ty lze získat různými způsoby: optimalizací stránek pro vyhledávače, cílenou PPC reklamou, loajální návštěvníky vám může přivést i reklama v sociálních sítích. V okamžiku, kdy už na stránkách cílené návštěvníky máte, je potřeba zamyslet se nad tím, jak návštěvníky přimět co nejvíce nakupovat zboží případně objednávat služby. A to vše pokud možno opakovaně. Tomu se říká optimalizace obchodní výkonnosti webu. 

Průměrná míra objednávek se v běžných eshopech, které si dosud neuvědomili důležitost optimalizace pro návštěvníky, se pohybuje do jednoho procenta. Představte si, kdyby se za stejných výdajů do reklamy zvýšil váš zisk z www stránek dvakrát, třikrát nebo třeba pětkrát! Weby, které jsme pomáhali zlepšovat dosahují v některých případech až 12% objednávajících zákazníků. Každým okamžikem přicházíte o mnoho potenciálních zákazníků a tedy i váš zisk. 

Zamyslete se: není právě teď ta správná chvíle na změnu? Nechte nás vylepšit vaše stránky, uděláme je uživatelsky přívětivější. Navrhneme vám řešení, které z vašeho webu vytvoří přívětivější prostředí pro prodej vašich produktů. S námi dokážete využít maximálně potenciál vašeho webu.

Získejte co nejvíce objednávek.

Podívejte se na přednášku zdarma

Ještě nejste zcela přesvědčeni? Podívejte se na přednášku Michala Kubíčka, majitele Mediatoringu, z prvního ročníku konference Shopcamp, kde hovořil na základě vlastních zkušeností o tom, jak lze zdvojnásobit obrat eshopu za pouhé čtyři měsíce.

Priateľský prístup, ochota, efektivita. Toto sú tri prívlastky, ktoré ma ako prvé napadnú vždy keď na internete narazím na meno Michal Kubíček. Prvé výsledky po tom čo p. Kubíček prevzal správu nad našimi PPC kampaňmi sa ukázali naozaj rýchlo. Peniaze, ktoré teraz platíme za správu kampaní sú len malou časťou toho čo nám “zákazníci” rozklikali v dôsledku nesprávneho nastavenia kampaní.

Ako povedal Henry Ford: “Keby som mal vo vrecku posledný dolár, minul by som ho za reklamu.” Pre nás je prínosom investícia do takej reklamy, ktorá sa vráti a preto sme sa rozhodli rozšíriť našu spoluprácu s p. Kubíčkom aj na ďalšie časti marketingu.

Jakub Krupa

Internetové železiarstvo KAJO.sk

Web spravuje Webklient