Zvýšení ziskovosti webu a eshopu
Optimalizujeme vaše stránky, váš eshop a vy získáte více z prodeje a objednávek. A to vše bez dalších výdajů na reklamu nebo zvyšování návštěvnosti. Není to lákavé?
Dnes neobstojíte na internetu jedině díky tomu, že máte vytvořený eshop nebo stránky. K úspěchu vašeho webu potřebujete v první řadě návštěvníky. Relevantní návštěvníky. Ty lze získat různými způsoby: optimalizací stránek pro vyhledávače, cílenou PPC reklamou, loajální návštěvníky vám může přivést i reklama v sociálních sítích. V okamžiku, kdy už na stránkách cílené návštěvníky máte, je potřeba zamyslet se nad tím, jak návštěvníky přimět co nejvíce nakupovat zboží případně objednávat služby. A to vše pokud možno opakovaně. Tomu se říká optimalizace obchodní výkonnosti webu.
Průměrná míra objednávek se v běžných eshopech, které si dosud neuvědomili důležitost optimalizace pro návštěvníky, se pohybuje do jednoho procenta. Představte si, kdyby se za stejných výdajů do reklamy zvýšil váš zisk z www stránek dvakrát, třikrát nebo třeba pětkrát! Weby, které jsme pomáhali zlepšovat dosahují v některých případech až 12% objednávajících zákazníků. Každým okamžikem přicházíte o mnoho potenciálních zákazníků a tedy i váš zisk.
Zamyslete se: není právě teď ta správná chvíle na změnu? Nechte nás vylepšit vaše stránky, uděláme je uživatelsky přívětivější. Navrhneme vám řešení, které z vašeho webu vytvoří přívětivější prostředí pro prodej vašich produktů. S námi dokážete využít maximálně potenciál vašeho webu.
Získejte co nejvíce objednávek.
Podívejte se na přednášku zdarma
Ještě nejste zcela přesvědčeni? Podívejte se na přednášku Michala Kubíčka, majitele Mediatoringu, z prvního ročníku konference Shopcamp, kde hovořil na základě vlastních zkušeností o tom, jak lze zdvojnásobit obrat eshopu za pouhé čtyři měsíce.
Ako povedal Henry Ford: “Keby som mal vo vrecku posledný dolár, minul by som ho za reklamu.” Pre nás je prínosom investícia do takej reklamy, ktorá sa vráti a preto sme sa rozhodli rozšíriť našu spoluprácu s p. Kubíčkom aj na ďalšie časti marketingu.